Lidmaatschap

Het lidmaatschap van onze vereniging is aan te vragen via de link op onze website onder "vergunningen" --> "vispas aanvragen".

Via deze vispas wordt u niet enkel lid van HSV Ons genoegen in Bunde maar sinds 2020 kunt u ook meteen vissen in de viswateren van onze buurvereniging HSV Geduld Overwint in Meerssen!

Voor nieuwe leden geldt dat de lidmaatschapskosten bij de aanvraag via de link vispas aanvragen altijd meteen betaald dienen te worden via Hengelsport Nederland. U ontvangt dan na enige tijd uw nieuwe vispas. Wij krijgen vervolgens bericht hiervan en u wordt ingeschreven als lid van onze vereniging. Het lidmaatschapsgeld voor opvolgende jaren dient dan telkens via onze penningmeester aan de vereniging betaald te worden (contant of per overboeking).

Onze vereniging kent 3 soorten van lidmaatschap en bijbehorende jaarlijkse kosten:

Jaarlidmaatschap met hoofd vispas vanaf leeftijd 18 jaar
1.Zelf ophalen en contant betalen tijdens eindejaars ledenvergadering                        EUR 45,--
2.Op laten sturen door vereniging                                                                                  EUR 47,--
3.Op laten sturen door vereniging inclusief het boekje met viswateren Nederland       EUR 50,--

Jaarlidmaatschap met sub vispas (reeds in bezit van geldige vispas bij
andere vereniging) vanaf leeftijd 18 jaar
1.Zelf ophalen en contant betalen tijdens eindejaars ledenvergadering                       EUR 22,50
2.Op laten sturen door vereniging                                                                                 EUR 24,50
3.Op laten sturen door vereniging inclusief het boekje met viswateren Nederland      EUR 27,50

Jaarlidmaatschap met hoofd vispas leeftijd tussen 12-18 jaar

1.Zelf ophalen en contant betalen tijdens eindejaars ledenvergadering                      EUR 11,25
2.Op laten sturen door vereniging                                                                                EUR 12,25
3.Op laten sturen door vereniging inclusief het boekje met viswateren Nederland     EUR 15,25

Zodra u uw vispas in bezit heeft kunt u tevens een zogenaamde "Geulvergunning" aanvragen via
onze penningmeester: r.fonsaer@gmail.com.

Er is slechts een beperkt aantal Geulvergunningen jaarlijks beschikbaar. Bij het uitgeven van deze vergunning geldt
"Wie het eerste komt het eerste maalt". Ze worden dus toegekend op volgorde van de ontvangen aanvragen.
Er worden voor de Geulvergunning éénmalig 5,00 administratiekosten in rekening gebracht. Meer info over
deze vergunning vindt u hier: Geulvergunning.